Dr. Öğr. Üyesi
Berna
ARSLAN UZUNDAĞ
Görevi
Başlangıç | Bitiş | Ünvanı | Görev Yeri |
---|---|---|---|
21 Nisan 2021 | - | Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Komitesi Üyesi | KHAS |
Kariyer Bilgisi
Başlangıç | Bitiş | Görevi | Görev Yeri |
---|---|---|---|
01 Şubat 2019 | - | Doktor Öğretim Üyesi | Kadir Has Üniversitesi |
01 Mart 2018 | 01 Mart 2021 | Doktora Sonrası Araştırmacı | Koç Üniversitesi |
Eğitim Bilgileri
Eğitim Derecesi | Üniversite | Bölüm | Tarih |
---|---|---|---|
Doktora | Koç Üniversitesi | Psikoloji | 2018 |
Yüksek Lisans | Boğaziçi Üniversitesi | Bilişsel Bilim | 2013 |
Lisans | Boğaziçi Üniversitesi | Bilgisayar Mühendisliği | 2009 |
İlgi Alanları
dil ve iletişim gelişimi | dikkat gelişimi |
yürütücü işlevler | ebeveyn-çocuk etkileşimi |
teknoloji ve çocuk gelişimi |
Verdiği Dersler
Kodu | Ders Adı | Ders Yeri | Dönem |
---|---|---|---|
PSY-407 | Bilişsel Gelişim | Kadir Has Üniversitesi | Güz 2020-21 |
PSY-532 | Gelişim Psikolojisinde İleri Seçme Konular II (yüksek lisans dersi) | Kadir Has Üniversitesi | Bahar 2019-20 |
PSY-202 | Araştırma Yöntemleri II | Kadir Has Üniversitesi | Bahar 2019-20 |
KHAS-112 | Matematiği Anlamak (istatistik modülü) | Kadir Has Üniversitesi | Bahar 2019-20 |
SC-201 | İstatistiğe Giriş | Kadir Has Üniversitesi | Güz 2019-20 & Güz 2020-21 |
PSY-481 | Psikoloji Semineri | Kadir Has Üniversitesi | Güz 2019-20 |
PSY-332 | Gelişim Psikolojisinde Seçme Konular | Kadir Has Üniversitesi | Bahar 2018-19 |
PSY-112 | Gelişim Psikolojisi | Kadir Has Üniversitesi | Bahar 2018-19 |
Projeler
Başlangıç | Bitiş | Proje Adı | Proje Türü | Görevi | Fon Kuruluşu |
---|---|---|---|---|---|
February 2022 | 2025 | Cognitive Development in Infancy and Early Childhood: The Development of Language, Attention, and Executive Functions | 3501 | PI | TÜBİTAK |
April 2021 | April 2022 | Foundations of Children’s Communication Skills: The Role of Joint Attention and Language Input in Infancy | 1002 | PI | TÜBİTAK |