Dr. Öğr. Üyesi
Aslı
AKTAN ERCİYES
Görevi
Başlangıç | Bitiş | Ünvanı | Görev Yeri |
---|---|---|---|
02 Ocak 2020 | - | ÇAP ve YANDAL Koordinatörü | Psikoloji Bölümü |
Kariyer Bilgisi
Başlangıç | Bitiş | Görevi | Görev Yeri |
---|---|---|---|
03 Eylül 2018 | - | Dr. Öğretim Üyesi | Kadir Has Üniversitesi |
18 Eylül 2017 | 15 Haziran 2018 | Yarı zamanlı öğretim üyesi | Kadir Has Üniversitesi |
01 Aralık 2017 | 31 Ağustos 2018 | Doktora sonrası araştırmacı | Koç Üniversitesi |
02 Kasım 2015 | 31 Ağustos 2017 | Araştırma Görevlisi | Koç Üniversitesi |
03 Eylül 2012 | 02 Kasım 2015 | Araştırma Görevlisi | Boğaziçi Üniversitesi |
Eğitim Bilgileri
Eğitim Derecesi | Üniversite | Bölüm | Tarih |
---|---|---|---|
Post-Doktora | Koç Üniversitesi | Bilişsel Gelişim | 2018 |
Doktora | Boğaziçi Üniversitesi | Gelişim Psikolojisi | 2017 |
Yüksek lisans | Boğaziçi Üniversitesi | Gelişim Psikolojisi | 2011 |
Lisans | Boğaziçi Üniversitesi | İşletme | 1998 |
İlgi Alanları
Dil gelişimi | İkinci dil edinimi |
Dil-düşünce etkileşimi | Bilişsel gelişim |
Verdiği Dersler
Kodu | Ders Adı | Ders Yeri | Dönem |
---|---|---|---|
PSY-112 | Gelişim Psikolojisi | Kadir HAs Üniversitesi | Bahar 2018-19 |
PSY-531 | İleri Düzey Gelişim Psikolojisi | Kadir Has Üniversitesi | Bahar 2018-19 |
PSY-331 | Gelişim Psikolojisinde Seçme Konular: Dil Gelişimi | Kadir Has Üniversitesi | Güz 2018-19 |
PSY-201 | Araştırma Teknikleri | Kadir Has Üniversitesi | Güz 2018-19 |
PSY-201 | Araştırma Teknikleri | Kadir Has Üniversitesi | Güz 2017-18 |
PSY-112 | Gelişim Psikolojisi | Kadir Has Üniversitesi | Bahar 2017-18 |
PSYC-206 | Yaşamboyu Gelişim | Koç Üniversitesi | Yaz 2017-18 |
Projeler
Başlangıç | Bitiş | Proje Adı | Proje Türü | Görevi | Fon Kuruluşu |
---|---|---|---|---|---|
01.07.2021 | 01.07.2022 | Edinilen İkinci Dildeki Yazı Yönünün Zaman Akış Yönü Algısına Etkisi | 1002-Hızlı Destek | Proje Yürütücüsü | TÜBİTAK |
15.07.2020 | 15.07.2023 | İkinci dil ediniminin okul öncesi ve okul çağı çocuklarında anlatı becerilerinin kurgusal, dilbilimsel ve algısal süreçlerine olan etkisi: Boylamsal bir çalışma | 3501-Kariyer Geliştirme Projesi | Proje Yürütücüsü | TÜBİTAK |